addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Ju mer du fetar upp dem som till vardags finns runt dig, desto smalare verkar du själv.

Publicerad 2012-07-19 20:24:45 i Allmänt

Frukost: 2 rostmackor med tomat och örtsalt + kaffe
 
Lunch:  -
 
Mellanmål: 1 banan
 
Middag: Toast med konstig, kryddad, mjuk tofu innuti + jordnötsbiff + 3 st falafel
 
Övrigt: 7 dl grön te, 1 flaska vatten, 1 flaska funlightsaft, kaffe
 
Är inte jättestolt över mitt intag, kunde ha valt att äta nyttigare. Dessutom skulle jag inte äta bröd den här veckan, eller veckan därpå osv.. Det klarade jag tydligen inte av.
 
Nu tänker jag lyssna på musik från anamiamusic och läsa bloggar. Försöker att inte tänka allt för mycket på mat, har ett mål att bli smal vafan..
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-22 16:40:15

fin Bild. vill ha benen.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela