addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Nu är jag irriterad

Publicerad 2012-07-17 15:39:08 i Allmänt

Bloglovin har uppgraderat sig och det gör mig lite arg. Jag följde jättemånga bra bloggar men det gör jag inte längre, varför?! Nu måste man försöka komma ihåg vad alla bloggar heter för att kunna följa dem igen..
Om jag har kommenterat din blogg och helt plötsligt slutat så är det för att jag inte minns namnet på din blogg heheh. Usch, detta var inte bra.
 
Juste..helt plötsligt har jag 500 olästa inlägg också, wtf liksom.

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2012-07-17 17:01:39

Åh fick ju inte ditt nmr i kommentaren, vet inte vad det är för fel. Och känner mig inte så säker med att skriva ut mitt nmr i en kommentar. Hur gör vi då? :c

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-07-17 22:26:20

Det måste vara något tekniskt fel!;/<3

Postat av: forthesimplehearts.blogg.se

Publicerad 2012-07-19 04:19:32

fast det är bara en bugg, eftersom det är nytt. alla bloggar kommer tillbaka!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela