addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

REGN & ÅSKA

Publicerad 2012-07-13 14:27:44 i Allmänt

Jag blir på dåligt humör när vädret är så dåligt, regn och åska, hur kul är inte det? Visst vore det mysigt om man hade planerat in en slö/göra vad jag vill dag (d.v.s. se på film hela dagen.) men så är inte fallet idag. Jag har svårt att hålla mig borta från all mat, vill äta äta äta. Jag tappar kontrollen lättare när jag inte gör nånting, när allt är grått och trist.
 
Jag vet att jag borde gå ut på en promenad, men vart jag bor finns det många träd och det är inte att rekomendera när det är åska. Jag ska även träna ikväll vilket kanske inte heller blir av då det är utomhus.
 
Jag kan dock stolt meddela er om att jag inte har failat idag och att jag starkt tror att jag kan om jag vill.

Kom ihåg det kära människor, om ni verkligen vill nånting så ska ni inte låta någonting hindra er, ni kan om ni vill.
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-07-13 21:40:57

SV: Om det är dåligt väder kan vi väl sätta oss på ett café och mysa med grönt te eller något? :) Och annars kan vi väl ta en promenad, vad tycker du?

Postat av: drinkup

Publicerad 2012-07-15 12:22:43

Det är sant. Man kan om man vill. Så länge man inte ger upp, så länge man har viljan kvar - då går det. Ska försöka komma tillbaka, få tillbaka min vilja. Det ska gå!

Postat av: A

Publicerad 2012-07-15 21:36:55

Kommer hem imorgon så ska vi bestämma en dag? Fick du mitt nmr btw? :)

Postat av: A

Publicerad 2012-07-16 00:07:06

Kan tyvärr inte på tisdag ska på någon läkarkontroll då, meeen onsdag? :). Haha jag har faktiskt ingen aning. :P

Postat av: I

Publicerad 2012-07-16 18:55:15

sv: Tack vännen, vem vet, snart kanske jag är tillbaka som vanligt på bloggen.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela