addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Seg Dag

Publicerad 2012-07-01 15:10:47 i Allmänt

Idag står det helt still i bloggvärlden, ingen uppdaterar. Varje gång jag klickar mig in på bloglovin (där jag följer 60 olika bloggar) så finns där bara ett nytt inlägg - om jag har tur.

Vart håller ni hus?  Ni tar säkert vara på dagen och är ute och promenerar så duktigt, har själv tagit en liten promenad. Skulle egentligen på gruppträning utomhus men den blir säkert inställd p.g.a regnet som snart kommer att ösa ner.

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2012-07-04 14:41:52

sv: jag vetinte har inte provat den än :)

Postat av: Missa

Publicerad 2012-07-05 18:24:35

Jag tycker också att det är jäkligt tomt på bloglovin :C speciellt igår. Okej, är de inte svårt att äta hos vänner, speciellt som vegan? Jag undrar hur jag ska äta hos min kille, vill ju inte kräva annan mat liksom :/ ♥

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela