addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

SO FULL OF NOTHING

Publicerad 2012-07-10 11:29:51 i Allmänt

Jag har nu fått den nya versionen av blogg.se, lite senare än alla andra men som sagt, har den nu. Tänkte fråga lite. Som jag har förstått det så kan man svara på kommentarer på samma inlägg, min fråga är helt enkelt, vilket sätt att svara på kommentarer tycker ni är bäst?
 
 

Just nu känns inte livet särskilt lätt. Även fast jag har sommarlov och det jobbigaste jag kan göra är att ta en promenad så känns det inte bra. Jag är uttråkad, jag känner mig så sjukt jävla tom, samtidigt som min mage är så full..av mat. Jag hatar att känna mig tom, so full of nothing..
 
Det är p.g.a. detta jag inte har så mycket att skriva här, finns inget att säga, jag är tom på ord. Vad vill ni veta/läsa om?
 

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-07-10 22:58:12

Jag har världens sötaste bild på dig när du tittar på bröd. Har ALDRIG sett en människa bli så exalterad över bröd!

Och innan jag glömmer bort att skriva det: SÖK PÅ GOSICK!! Det är den underbara mangan med en flicka väldigt lik dig som bor i ett bibliotek och älskar sötsaker.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela