addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

UNDERBAR DAG

Publicerad 2012-07-06 20:32:45 i Allmänt

Jag har haft en underbar dag idag. Gick till Felicias Ana-träff, känner mig så sjukt stolt över att jag vågade ta mig dit. Alla var så snälla och fina. Jag kände att det var lite lättare att vara mig själv med dem än med andra. Jag var dock väldigt fet och det syntes tydligt.

Det var just det här jag behövde. Träffa människor, försöka vara social. Det här är första gången jag träffade någon under sommarlovet. Alla andra dagar har jag promenerat och kollat på tv.

Utöver detta kan jag meddela er att maten gått bra. Havregrynsgröt till frukost, energidryck till middag. Mamma är faktiskt inte hemma så jag gör som jag vill.

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-07-07 10:50:17

Hej!

Det var jätteroligt att träffa dig oxå! Hoppas vi ses igen snart! :) Verkligt fina människor på ana-träffen!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-15 21:28:32

Tyckte inte riktigt att alla var snälla eftersom jag fick mig tillsagt att jag var för tjock för att vara med och att ingen ville prata med mig pga det...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela