addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Vad Vill Hon Med Mitt Liv?

Publicerad 2012-07-07 16:59:43 i Allmänt

Nu är jag förbannad. Allt har gått åt helvete, eller rättare sagt, allt kommer gå åt helvete.

Jag hade planerat vad jag skulle äta och när, hur mycket jag skulle promenera samt när, ni fattar..? Sen kommer självklart mamma in i bilden. Till och börja med envisades hon att jag inte behövde promenera till affären för hon kunde ta bilen. Jag behövde den där lilla extra promenaden, kan inte bara gå vidare utan att göra något åt detta.

En annan sak, det som gjorde mig grymt ledsen och arg, mamma köpte glass, bara till mig. Jag som gjorde så bra ifrån mig kommer lyckas förstöra det också, jag känner mig själv. Vem fan köper glass till någon som inte ens har bett om det???

Åh, hatar allt och alla just nu..!

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2012-07-07 20:50:15

Usch vad jobbigt, känner med dig! Kram

Postat av: Emma

Publicerad 2012-07-07 22:19:52

Ååh vad jobbigt, vet hur det känns!

SV: tack <3

Postat av: i

Publicerad 2012-07-08 06:11:30

Jobbigt läge, försök att göra dig av med glassen när ingen ser ^^ Typ slänga den..

Postat av: forthesimplehearts.blogg.se

Publicerad 2012-07-16 00:53:54

Bilden. så jävla klockren. morsan är likadan. hatar henne ibland för det....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela