addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Inte Så Lyckat !

Publicerad 2012-06-27 17:08:00 i Allmänt

Idag tänkte jag verkligen lyckas med att inte överäta en massa. Jag åt frukost när jag vaknade, därefter gick jag ut på en långpromenad, efter det blev det ännu en promenad - två på rad..

När jag kom hem mådde jag så himla illa. Jag hade gått mycket/långt på tom mage så jag var tvungen att äta nåt, kände verkligen för att spy, så dåligt mådde jag. Gjorde havregrynsgröt, åt den, spydde upp den. Mår lite bättre nu men känner mig inte stolt över det sistnämnda.

Jag verkligen hatar det här. Har man en ätstörning så vet man inte "lagom". Det blir antingen för mycket mat eller för lite. Aldrig normal stora portioner eller nåt sånt. Att man inte kan sätta sig ner med en god måltid och bara njuta, det går inte. Jag hatar paniken man får när man ska äta. Kan jag äta det här..är det för mycket eller för lite?, hur njuter man av maten egentligen?

Jag har fan ingen aning?!?!

Kommentarer

Postat av: s'

Publicerad 2012-06-27 20:32:47

Finns inga normala portioner ...

Och så som du beskriver är det precis för mig med..

Postat av: clara

Publicerad 2012-06-29 17:44:49

känner igen mig.

sen undrar jag varit skorna kommer ifrån de är så sjukt stört snygga!

Kramen

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-29 19:29:31

Jag ville bara säga att jag bytt blogg från motkroppen till denna blogg : http://thinmynextlife.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela