addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Sitter Här I Min Ensamhet Och Dricker Pepsi Max

Publicerad 2012-06-30 22:50:04 i Allmänt

Jag försöker sluta med sötningsmedel men när mamma köpte en stor flaska Pepsi max bara till mig så var jag tvungen att ta. Jag tycker det är okej att dricka dryck med sötningsmedel ifall mamma köper hem det eller vid speciella tillfällen, t.ex. när jag är med en kompis.

..Men såna har jag ju inga. Jag tycker det är en skillnad mellan kompisar som man umgås med i skolan och dem man umgås med på fritiden. Jag har en person att vara med i skolan, jag gillar henne men i min situation skulle jag kanske föredra någon jag kan prata med om mat, vikt, träning, utseende osv - någon som jag.
Jag vill prata med nån som förstår, vill inte behöva ljuga.

Vänner att hänga med på fritiden har jag tyvärr inga. Det är därför jag spenderar dagen genom att gå promenader och se på tv. Jag tror att min vän från skolan kanske skulle vilja umgås med mig men då finns det så mycket jag inte kan berätta.

Oj, hur är det ens möjligt att med en sån fin röd tråd gå från att prata om Pepsi Max till att säga att man inte har många vänner. Så trevligt..

Kommentarer

Postat av: R & S

Publicerad 2012-07-04 16:42:08

Försökte också sluta med sötningsmedel för ett tag sedan, men pappa köpte cola zero till mig. Så jag orkar inte försöka sluta med det, haha... Använder det inte så mycket i mat ändå, bara i sojayoghurt och dricker cola zero och celsius ^^

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela