addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

SVAR TILL CLARA

Publicerad 2012-06-30 19:19:34 i Allmänt

Tack för dina kommentarer Clara. ♥

Ang, skorna så vet jag inte vart dem kommer ifrån. Det är tyvärr inte jag på den bilden, är mycket fetare än tjejen på bilden med sina smala ben och dem sjukt coola skorna. Jag är anonym på denna blogg, har inga bilder på mig själv här.

Min kvällspromenad borde inte förstöra på något sätt. Om vi säger att jag går och lägger mig runt kl. 3 så gick jag ut på en promenad kl. 22. Jag borde dock träna på att kunna varva ner lite.

Kram! :)

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2012-07-03 10:39:08

Men åh, haha de var verklligen så sjukt snygga. Beställde hem ett par creepers (liknande) men de var alldeles förstora :(

Jag förstår! Hoppas det blir bättre iallafall.

Du kanske borde prova yoga haha :)

kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela