addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

SVAR PÅ LITE FRÅGOR

Publicerad 2012-06-24 15:49:08 i Allmänt

Nu är man hemma igen. Har ätit så himla mycket hela veckan, ändå visade vågen minus 1-2 kg. Jag vet inte riktigt vad jag vägde innan men det var i allafall mindre nu.

Jag har fått lite frågor från Orion som jag tänkte svara på ! ♥

1. Har du en ätstörning?
2. Är den självdiagnostiserad eller gjord av läkare?
3. Vad tycker du om begreppet pro-ana?
4. Kan du säga själv att du inte kommer gå ner mer när du har nått din målvikt?


1. Ja

2. Har ingen diagnos av en läkare. Jag blir dock behandlad som den ätstörda eftersom människor tar det som nåt uppenbart att jag har en ätstörning. Har även varit med om elever i min klass som haft "allvarligt" snack med mig, som undrat om jag har "problem med mat". Haha..

3. Tycker ingenting om det. Man väljer själv om man vill kalla sig pro-ana.

4. Nej, jag blir aldrig nöjd..!

Hoppas du är nöjd med svaren.

Kommentarer

Postat av: Missa

Publicerad 2012-06-28 06:55:23

sv; det stämmer, jag har väldigt lätt att skippa måltider, den ända måltiden jag inte kan skippa är lunchen på mitt jobb (förskola) men jag slutar ju om två dagar ändå. Hemma gör jag som jag vill och jag har inte ätit middag med familjen på flera månader x)Det är skönt att kunna skippa, och det gör det enklare att gå ner i vikt, men samtidigt finns det ingen som stoppar mig, ingen som säger att nu räcker det, ingen som kan visa hur mycket man ska äta eller säger ifrån. Så jag tycker det är bra att du har någon som inte låter dig göra så, det visar ju att dem faktist bryr sig. Jag kan svälta i en vecka och ligga död i min säng utan att någon skulle bry sig märkbart... Eller hetsa som fan för den delen utan att någon stoppar mig :(



kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela