addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

XL ELLER S

Publicerad 2012-06-11 20:36:50 i Allmänt

Jag köpte en jättefin klänning häromdagen på en klädmarknad. Eftersom att man inte kunde prova kläder så sa jag bara att jag ville ha just den klänningen. Han frågade om jag har storlek S och jag nickade.Det där med storlekar är ofta ett problem för mig. Jag vågar inte säga min storlek så människor får gissa sig fram..

Anyway, jag blev riktigt glad över att han tyckte att S skulle passa mig, men idag när jag skulle prova den så kollade jag på storleken - Det var XL. Det ser inte ut som XL, han sa att det var storlek S, ändå så mår jag dåligt nu, det kändes !

Jag vet inte om det trots allt är storlek S - som är för stort för mig, eller XL. Är det XL så innebär det att jag inte har en sne kroppsbild utan att folk har ljugit för mig - Jag är fet.

Kommentarer

Postat av: Orion.

Publicerad 2012-06-19 23:53:28

Det är trots allt sjuk skillnad på XL och S?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela