addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

You´re mean, ugly and think you´re so big, but all you are is a fat squeeling pig

Publicerad 2012-06-14 21:35:24 i Allmänt

Jag har skolavslutning imorn. Därefter ska jag åka iväg och kommer därför inte skriva här förrän nästa vecka. Jag kommer sakna er! ♥

Idag hetsade jag på det konstigaste - musli. Satt där som den duktiga vegan som jag är, (som dessutom försöker sluta äta bröd), och hetsade i mig musli, bara sådär. Ingenting till utan jag bara åt stora nävar Pauluns musli.

Jag är annars väldigt nöjd över dagen. Mycket kaffe och vatten, ingen middag men däremot gröt till lunch. Jag är lite nöjd ändå!

Om det är något ni vill att jag ska blogga om när jag kommer tillbaka, något ni undrar över, tveka inte att fråga mig. Ge mig tips om vad ni vill läsa, säg vad ni vill veta så läser jag och tar åt mig av era förslag.

Kommentarer

Postat av: Orion.

Publicerad 2012-06-19 02:33:07

Hej! ♥



Har lite frågor till dig om du orkar svara. Du behöver självklart inte, och är det någon fråga som är jobbig är det bara att hoppa över den.



1. Har du en ätstörning?

2. Är den självdiagnostiserad eller gjord av läkare?

3. Vad tycker du om begreppet pro-ana?

4. Kan du säga själv att du inte kommer gå ner mer när du har nått din målvikt?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela