addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Ät inte upp min mat, tack!

Publicerad 2012-05-17 12:57:20 i Allmänt

Blir så jävla irriterad på dem som äter upp min mat. Jag hade safe food hemma som jag hade planerat i punkt och pricka hur länge jag skulle kunna leva på det osv. Självklart ser jag min syrra äta EN måltid med all min mat som skulle räcka flera dagar, i en enda måltid. Jag har en anledning att vara sur.
Förutom att hon måste sluta äta min mat så måste hon dessutom sluta härma mig, det är hemskt. Hon tror att det jag äter och mitt sätt att leva är bra, därför vill hon göra likadant. Helvete.

Kommentarer

Postat av: Missa

Publicerad 2012-05-18 00:50:01

Gud så jobbigt, jag säger till familjen att min mat är min och ingen ska äta den, sen lagar jag flottig mat åt familjen ist x) (jag bor bara med massa pojkar så jag är mamman i huset) haha. Men jag förstår hur irriterad du blir när dom käkar din mat XP

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela