addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Där Ser Man..

Publicerad 2012-05-17 18:57:03 i Allmänt

Fick nyss ett födelsedagskort med texten:

"Den som trivs med sig själv är aldrig ensam"

Jag vet inte riktigt om jag trivs med mig själv eller inte, ensam är jag dock för det mesta men då vet jag äligt talat inte om jag har valt det själv. Förmodligen vill jag vara för mig själv men ibland önskar jag att jag inte var så ensam.

Tror ni att det stämmer, är man aldrig ensam om man trivs med sig själv?

Kommentarer

Postat av: Missa

Publicerad 2012-05-18 00:48:32

Du kan ju alltid fixa en! det är inte så farligt x) Jag fick förresten inga kilometrar från dig em :(

Postat av: S'

Publicerad 2012-05-18 10:04:01

Nja, tror nog inte det stämmer helt. Jag trivs inte alls me mig själv men har jätte många vänner och är inte ensam..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela