addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

EN SÅN DAG

Publicerad 2012-05-07 20:50:22 i Allmänt

Idag är en sån där dag då man bara vill lägga sig ner och gråta. Kombinationen av trötthet, ångest, stress och misslyckande är inget att föredra.

- Jag vill ha synliga revben.
- Jag vill se mina höftben.
- Jag vill ha synliga skulderblad.
- Jag vill ha synliga nyckelben.
- Jag vill ha en fin mager kropp.
- Jag vill mycket mer utöver detta..

Varför ska det vara så svårt?



Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2012-05-08 10:39:50

Jag vill ha allt! Men om det var enkelt skulle alla vara perfekta.

Postat av: R & S

Publicerad 2012-05-08 23:23:59

sv: Ja, jag tror man kan köpa low carb i vanliga mataffärer. Eller i alla fall i de stora mataffärerna. c:

Haha!

Postat av: Together in Paris.

Publicerad 2012-05-14 10:06:00

Om det inte vore svårt skulle alla vara smala. KÄMPA ❤

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-06-11 12:23:04

Du klarar det. Eller vi klarar det.

Kan vi inte börja kämpa tillsamamns? Jag har precis startat min blogg, käner att jag bheöver pepp osv från andra. Inte bara från mig själv!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela