addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Inga Strumpbyxor Eller Kofta För mig I Sommar Inte

Publicerad 2012-05-01 12:16:56 i Allmänt

Gårdagen slutade med att jag bröt ihop på golvet, jag var ensam hemma så ingen såg så det är lugnt. Jag trodde inte jag är personen som brukar känna sig ensam men när jag kramade om min hund så kunde jag inte hålla tårarna borta. Vem vet, kanske grät jag för att jag insåg att min hund var hemma och att jag därför faktiskt inte var helt ensam. <3

Jag ska satsa på att bli smal till min födelsedag som är under denna månad, Jag kan och jag ska bli fin till dess. Om jag lyckas så kan jag bli ännu finare till sommarn. Jag skulle aldrig visa mig i bikini men jag vill kunna skippa ha på mig strumpbyxor och kofta i allafall. 

Kommentarer

Postat av: S'

Publicerad 2012-05-01 16:33:32

Haha men eller hur! Åsså gör man typ allt för att det inte ska höras haha x)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela