addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Ny vecka, nya tag

Publicerad 2012-05-20 17:59:02 i Allmänt

Idag har jag joggat flera kilometer och imorn ska jag gymma. Både dagens joggingrunda och morgondagens pass på gymmet är pga mamma. Hon gillar att träna med mig. Jag vill egentligen inte ha muskler, vill ha helt raka smala armar och ben, gärna lite synliga ben också. Jag antar att jag borde låta bli att äta efter träning, då får man ändå inga muskler utan man bara bryter ner dem. Har jag rätt?

Det är en ny vecka och nya tag som gäller. Jag känner ändå att det räcker med att fortsätta som jag redan gör. Undvika allt onyttigt, promenera lite, äta lite mindre och dricka mycket vatten. Det är den taktiken som ger mig en platt mage dagen efter. 

Kommentarer

Postat av: R & S

Publicerad 2012-05-23 00:07:34

Ja, det är rätt att musklerna bryts ner om du inte äter efter träningen.



sv: Ett inlägg om det kommer! :) Skrev mer om det i det nyaste inlägget.

Postat av: E

Publicerad 2012-05-23 19:53:38

Så länge man ligger på kcalunderskott bygger man väl inga muskler vad jag vet.

Postat av: Alice

Publicerad 2012-05-24 17:09:08

Jag tror att du behåller de muskler du har men inte bygger några nya om du inte äter efter träning:) men jag är inte säker....

Postat av: mybetterself

Publicerad 2012-05-26 11:21:56

Vilken fin blogg! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela