addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Smör Är En Sån Där Onödig Grej Man Klarar Sig Bra Utan

Publicerad 2012-05-19 19:32:51 i Allmänt

Vi har en jobbig gäst på besök. En gammal kärring som gillar att lägga sig i och som gillar att fråga mig en massa.
Jag var modig nog att laga mat även fast köket inte var tomt, det var dumt av mig.

"Du behöver nog ha i lite smör i det där."

Eeeh..vad sägs som att sköta sitt eget och låta mig laga min mat på mitt sätt!
Det var egentligen ingen hemsk kommentar men jag gillar bara inte när folk står brevid och kollar på när jag lagar mat. Dessutom förstår jag inte poängen med att steka i smör, varför gör man det? Det är onödiga kalorier och det ger ingen skillnad på smaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela