addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

There´s Always Someone Who Understands

Publicerad 2012-05-04 17:05:05 i Allmänt

Har läst igenom exakt alla olästa inlägg på bloglovin, väääldigt många inlägg kan jag lova er. Jag älskar att läsa era inlägg, så fina och duktiga hela bunten!

Jag gillar att sitta och läsa Ana-bloggar i flera timmar. Få tips, bra läsning och framförallt, jag kan känna igen mig och jag vet att ni förstår. Någon att vända sig till när ingen i min omgivning förstår.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-05-04 18:31:41

Sv: Förut brukade jag också flanera vid bantningsprodukterna, man får lite blickar.

Men men, om nya pillzen funkar så skriver jag det på bloggen :)

Postat av: cuddy

Publicerad 2012-05-04 20:02:36

SV: Det hände något med mitt konto så när mina vänner kollade min vanliga blogg kom det upp en ruta om "cuddy.blogg.se/skyddad blablabla", så dom kollade upp den och HEJ HÄR ÄR Jag...

:(

Postat av: Together in Paris.

Publicerad 2012-05-14 10:04:09

Att läsa bloggar är så sysselsättande istället för middagen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela