addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Det här inlägget är egentligen ingen intressant läsning men jag känner att jag vill berätta för er ändå.

Publicerad 2012-09-15 13:41:22 i Allmänt

Jag har två datorer, en skoldator och en "egen" dator. Min egna dator har en mycket avslöjande historik så det skulle vara hemskt om nån fick för sig att kolla upp den. Det är där jag har bloglovin med alla era bloggar, det är där jag har en massa länkar till "proana sidor"/sidor om ätstöringar och annan läsning om psykisk ohälsa och det är där jag har bilder som visar mina icke synliga revben/mina feta ben. Bilder som ingen får se helt enkelt...
 
Den datorn kommer gå sönder när som helst, den blir så sjukt varm, låter som en jävla dammsugare och börjar pipa utan anledning, då vet man att man ska stänga igen den och stå med den mot fläkten. Men nu när jag inte kan vara på den datorn så vet jag inte hur jag ska göra. Kommer glömma bort alla era bloggar för att jag hela tiden känner mig tvungen att radera historiken på skoldatorn. Jag vill inte att nån ska se alla dessa "olämpliga" sidor jag är inne på.  Jag har säkert över 200 olästa inlägg på bloglovin och jag kan inte ens sitta och läsa dem, varken på min dator eller skoldatorn. Vad ska jag göra.. Finns den nån uppenbar idé som jag inte har tänkt på?

Kommentarer

Postat av: Nomyy

Publicerad 2012-09-15 21:56:16

Jag skulle köpa en liten extern hårddisk att göra en backup på, så om datorn pajjar, eller om du måste radera allt på den, så har du allting sparat.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela