addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Jag kan inte beskriva den här dagen med ord!

Publicerad 2012-09-04 20:56:00 i Allmänt

Vad fina ni är! Jag har fått intressanta förslag på te, fortsätt gärna att tipsa om goda te-smaker, kommer förmodligen göra en liten lista så ni har förslag på vad ni kan dricka nu under hösten/vintern. ♥
 
Dagen har varit hemsk. Lovade mig själv att inte börja gråta under idrotten, tänkte mig mer att det skulle vara innan eller efter idrotten som tårarna skulle komma men så var det verkligen inte. Fick en gråtattack mitt under brännbollen i väntan på att få springa till nästa korn. Min lärare som halvt var med och "spelade" stod brevid mig så jag fick självklart ta ett snack med henne och det hjälpte lite. Känns bra när man vet att läraren vet att jag får sjukt mycket ångest av idrott. Berättade till och med hur jag precis innan lektionen tänkte "dumpa" kläderna nånstans och säga att jag hade glömt dem hemma. Just nu känner jag mig dålig, dålig för att jag visat mig "svag" , har typ aldrig börjat gråta inför någon, bara när jag var mycket yngre.
 
 

Kommentarer

Postat av: Randig

Publicerad 2012-09-04 22:48:04

Jag hatade också idrotten när jag gick i skolan.
Till slut beslutade mamma tillsammans med rektorn, min lärare, skolsystern och skolpsykologen att jag inte behövde vara med.


Svar: Det skulle vara skönt om det var så. Tyvärr vet bara idrottsläraren hur jag känner för idrott, ingen annan. Hon föreslår att jag ska göra mitt bästa, ta det som en lek och känna efter vad som känns bra men jag orkar inte vara med ö.h.t.. Alldeles för jobbigt!
addictedtocaffeine.webblogg.se

Postat av: captivatedminds.blogg.se

Publicerad 2012-09-05 05:21:37

det är inte svagt att gråta ♥

Svar: <3
addictedtocaffeine.webblogg.se

Postat av: Missa

Publicerad 2012-09-06 09:22:38

sv: hahaha ja hela skoldagen blir lätt roligare och bekymmerslös!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela