addictedtocaffeine

17 år 169,5cm.. Mitt mål: 45 kg till att börja med, men det är bara delmålet. Maila mig om exakt vad som helst: [email protected]

Trygghet & Ångest

Publicerad 2012-09-02 15:04:21 i Allmänt

Bästa känslan: Trygghet
 
Värsta känslan: Ångest
 
Så skulle jag svara ifall någon frågade mig vad den bästa/värsta känslan är. Jag tror dem flesta skulle säga "glädje" - "rädsla & sorg" men inte jag. Jag tycker att "glädje" finns med i känslan trygghet, en aning i allafall. Ångest är en känsla som innehåller rädsla, sorg, nedstämdhet och andra tråkiga ord. Trygghet och ångest är ord som innehåller väldigt mycket positiva respektive negativa känslor, därför är det väldigt sammanfattande.
 
Är en aning förvirrad, vet inte om någon ö.h.t. förstår mina förklaringar. Vilken känsla är den bäst/sämst? Varför?
 

Kommentarer

Postat av: cuddy

Publicerad 2012-09-02 15:32:30

SV; Jo, den smala borde vara gladers :O

Postat av: ThinnerTomorrow

Publicerad 2012-09-02 20:28:53

Hej! Soyamjölk eller annat substitut för vanlig mjölk fungerar nog lika bra! Det är nämligen proteinet som sväller, inte mjölken. Se bara till att den är riktigt kall när du häller ner den! Kram på dig! =)

Postat av: ThinnerTomorrow

Publicerad 2012-09-03 20:42:57

Vad konstigt! Vispade du tillräckligt länge? Gjorde du som i videon? Såg du till att du använde fryst frukt? =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela